Saturday, June 23, 2012

Owh.. makan..makan..


In the Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Hi all readers and bloggers.

Hari-hari saya berangan nak kurus. Tapi nafsu makan saya sangat kuat. Tapi sejak 2,3 arini ni. Selera makan saya betul2 mati. haaaaa... innalillah.. :P. Adakah ini tandanya Allah sedang makbulkan doa saya?? Berat saya susut.. dan susut lagi.. :P Saya tahu perut saya kosong, then saya makan la nasi for the sake untuk saya sihat.. Tapi apa yang saya makan semua nak keluar balik. Saya tahan. dan . tahan. Bile rasa nak vomit je, saya banyak2 minum air. Air saya ok. Makanan campak la kek ke, abc ke.. semuanya buat saya rasa nak muntah. Muntah. Muntah..

Malam ni kawan ajak dinner. Erm.. Saya terpaksa tolak. Sebab saya xnak tunjuk kat dia yang saya dah hilang selera makan.. Kalau dia tau mesti dia risau.. ;(

Pagi tadi saya teman housemate saya cari barang2 untuk buat BBQ dan beli barang2 untuk buat apam polkadot. Erm.. Macam2 Diorang beli. Ni saya kongsi a few photo yang saya sempat snap mase pilih2 barang.





















Okey. Da.. xtau nak tulis pape. K. bye. 

Saya yang menulis, 

No comments: