Friday, June 22, 2012

23 July 2012


In the Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Hi all readers and bloggers.

23th July 2012
Hari ini sepatutnya saya gembira
eh. arini pun saye gembira juga!
insya'Allah

Malam tadi saya xboleh tidur
Yang saya pasti saya xnyenyak tidur
Tiap jam saya akan bangun
Mata saya terkebil2
Pandang kanan, kiri, syiling...then saya terlelap balik

Pagi ini saya bangun tidur
Saya tarik nafas panjang2
Senyum!
Dunia ni belum berakhir risha!
Tengok cermin
Saya lihat
The "NEW" look of me
hahahaaa..
Rase puas dengan facial treatment semalam


Alhamdulillah

Dah dapat tempahan apam polkadot... Allah permudahkan. So nanti nak pergi beli barang2 untuk buat apam polkadot.. Ye sape2.. nak Apam Polkadot (<---- sila click link ini), boleh la buat tempahan kepada saya ya. ^^


Arini insya'Allah nak buat writing chapter... Hopefully everything goes well as what I planned. 

Think bout my FUTURE
List down what I should do
Nak berusaha baiki diri jadi lebih baik di mata-Nya
Rabbi Yassir Wala' Tua'sir..

Saya browsing tumblr... saya rasa semangat baca kata ni...


Terus dan terus berdoa.. Percaya Allah Maha Mendengar luahan, permintaan hamba2-Nya.
Insya'Allah bila tiba waktunya DIA pasti makbulkan doa2 saya.



Jom dengar lagu ni....tenang..Rasa seperti bicara hati ni..^^


^^.Selamat menjalani hari2 ini.. :P
Bismillahirrahmanirrahim........


Saya yang menulis,

No comments: