Thursday, January 6, 2011

kau yang cukup indah.

In the Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Hi all readers and bloggers.

ahaa... wat gempak je entry!


Sedang saya berjalan2, tetiba saya terdengar 1 lagu ini, saya xtau nape ati saya girang semacam.
sengih2 macam kerang busuk. senyum sampai ke tinger! owh siyes saye sedang tipu sekarang! hahaaa....tapi siyes. saye suka melodinya yang santai. tidak terlalu berat. saya bukan jenis yang tengok liriknya dulu. 1st melodi, 2nd baru lirik.. sebab tu saya ley masuk je ngan lagu2 korea yang den xpaham sepatah pe pon! heheehe... pas dengar 2, 3 kali di kedai ayam penyet! ahhaaa... den g tanye kat mr. goggle.. finally saye dapat pon lirik lagu ni.. owh. best. so bertambahlah saye suke! ish.. suke la. xde makne pape k. just setakat lagu.

jom layan jap...




best kan?
owh.
xbest.
hookey
sila tutup page saye sekarang.
heee..





No comments: