Saturday, October 17, 2009

mode ( W.A.R.M.I.N.G .U.P)





Alhamdulillah, sukenye.. dapat gak diri ini meng update blog kesayangan yang dah lame "giler" ditinggalkan. bukan xnak update but mase sangat2la tidak mengizinkan. terlalu banyak yang ingin dikongsi bersame. tapi faktor masa dan faktor2 lain menyebabkan diri ini terpaksa melupakan niat untuk bermanje2 ngan blog kesayangannye ini. Alhamdulillah juge akhirnya diri ini dapat melepaskan diri dari banyak perkara yang menyesakkan nafas. hehehhee..(mode H.A.P.P.Y).

Rasenye dah hampir 2 bulan diri ini tidak mengupdate blog. uit.. lame tu.. sekarang masing- masing ke arah mode E.X.A.M. alhamdulillah program pon dah habis. tinggal bertungkus lumus untuk menyiapkan assignment yang perlu dihantar selasa minggu depan. memang berdedikasi tul la. hahahhaa..(mode P.E.R.A.S.A.N).

Sepanjang 2 bulan ni banyak pengalaman manis dan xkurang juge yang pahit lagi kelat. Tapi tu la adat hidup ni. kalau selalu happy, macam xmencabar la plak. tapi kalau selalu kelat bermasalah namenye tu. tapi nak xnak kene hadapi juge.




during Eid Mubarak '09












10-11/10/2009.



11- 15/10/2009.
I.N.T.E.R.N.A.T.I.O.N.A.L F.E.S.T.I.V.A.L 0.9 U.T.M











T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H
kepada semua yang telah membantu secara langsung atau tidak dalam
menjayakan program ini.
to M.Y A.J.K
tahniah & terima kasih banyak2
proud to have a friend like U!!!
now, struggle utk final exam.. insya'Allah diri ini akan buat yang terbaik.. buat semua sahabat, semoga dapat membuat yang terbaik untuk FINAL EXAM ni.. ( mode S.E.M.A.N.G.A.T)..
di kesempatan ini, saye ingin meminta maaf andai sepanjang hidup saye di dunia ini, ade melakukan sebarang kesalahan samada secara sengaja ataupun tidak.. sesungguhnya segala kelemahan itu datangnya dari diri ini.. S.E.L.A.M.A.T M.A.J.U J.A.Y.A




good luck CIK RISHA


2 comments:

Unknown said...

aa.hari yang busy semakin memuncak+berakhir.

nur haizarisha suratman said...

huhuuuu...
hari hari yang busy itu tidak akan berakhir k..
makin byk yang mendatang
kena S.E.D.I.A mental & fizikal..
Y.E.A.H!!! cik Risha, B.E.R.U.S.A.H.A!!
insya'Allah...;)