Sunday, March 8, 2009

+terimakasihwahaisahabat+


"salam sahabatku,apa khabar? Lama tidak kulihat kelibatmu, rindu ku pada suaramu.. Sahabat, aku bangga melihatmu derita dalam perjuangan dari melihatmu gembira dalam kelalaian. Akubangga mendengar tangisanmu kerana pengorbanan dari mendengar tawamu dalam penghianatan. Aku bangga andai dikau mati di medan kebenaran dari hidup kesesatan. Kerana jangan lupa sahabatku, muliamu bukan pada pangkat & harta, tapi kerana Islam yang jadi pakaianmu. Salam Maulidur Rasul, Salam Perjuangan."

"Ingat hidup kita cuma sekali, hiasilah hidup kita dengan penuh keceriaan & kasih sayang, tapi jangan lupa selimutlah dengan keimanan, maka hidup kita aka bahagia di dunia mahupun akhirat. amin..."

"Perjuangkanlah KESEDIHAN dengan senyuman.. Yakinlah pada diri, kesedihan yang datang padamu hanyalah DUGAAN untukmu agar kau lebih matangdalam makna kehidupan....
Percayalah dugaan yang datang padamu merupakan KASIH SAYANG Tuhan yang tiada tandingan. Berkatalah dengan BANGGA pada hatimu..."Allah sayang padaku, Oleh itu dihantarnya DUGAAN padakuagar aku lebih mengingati-Nya.."

"Saat kau dilahirkan kau menangis & orang lain tersenyum. Berjuanglah agar saat kau menghembuskan nafas yang terakhir kau tersenyum & orang lain menangis"

+kamu xbuta risha...cuma kamu takut untuk melihat+

No comments: