Thursday, September 13, 2012

Jom buang sawang..^^


In the Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Hi all readers and bloggers.

Lame.Lame.Lameeeenye saya tak buang sawang. hahaa.. Xtau nak tulis pe. Tapi tangan gatal nak tulis.
Hey..Hey..Hey..
Pe nak start ni??? (hah.. tu lah gatal sangat nak tulis tapi xtau nak tulis pe) =.="
haaa..


Selamat hari raya semua.. (almost basi).. kikikiii..
Maaf atas salah silap ya!


(From left: ajam, zati, aisyah(engaged! :P), halim, acap, ajib (yang duduk buat2 comel tu..), me^^cR, atikah)

They said, this might be the last year we celebrate eid mubarak together.. no more "baraan" macam ni lai next time.. sebab... sorang.sorang.sorang dah jadi "berdua" next year. By the way, you'are the best geng sekolah i eva had! 

During raya, sempat lagi saya me"mujuk" kedua bestiest saya (anis dan tim) ke putrajaya.. atas alasan beli barang nak buat kek...:P 
Tapi niat utama saya adalah ini...(sila lihat di bawah)
Si ayu my bestiest tim and anis canteq^^ @putrajaya.. 

hoh! a few times gak laaa nak set take pica ni. almaklumlaaa.. i gune camera handphone je. atas bantuan beg anis and i, berjaya juga menegakkan handphone saye untuk snap pica ni! hoh! berpeluh2.. <--- ok yang ni saye tipu! ^^
This year I'll have wedding tour my bff.^^Owh yeay! Alhamdulillah sorang dah lepas. Last sunday!
Luckily, bukan saya yang jadi pengapit.. sebab pengapit menangis dulu dari pengantin! Oooo tacing abesla! Saya xboleh la bab friendship ni.. Lemah badan den! Bagi saya bestfriends tu macam badan, tangan, kaki, telinga..kite macam orang paling penting dalam hidup saya la.. haaa. camtu la. ^^ saya domo domo domo domo domo sayang sahabat.sahabat.sahabat.sahabat saya! yeay!


(On the way menghantar pengantin ke majlis resepsi..my love, najlaa.. haa. 
Ps://(saye ade muke pengantin x?? hoh! sila tampar muke saye laju2! :P)

Sahabat adalah antara anugerah terindah yang Allah kurniakan pada saya. Syukur Ya Rabb, indah sangat anugerah-Mu ini. Alhamdulillah dengan izin-Nya semua sahabat2 saya owesome giler! Alhamdulillah. Sebab tu saya paling happy kalau sahabat saya happy! Hee xtau nak cakap lagi.. tetibe rase tacing lah! auwww! :P

Dear September,
Please wake me up when september end..
Dup.dap.dup.dap..
Saya nebes.
Seriously.. saya tak tahu how's my life after this. 
She's seems my everything.
and I can't imagine when she's away from me. T_T
It seems saya hilang sesuatu yang tak mampu saya ungkapkan..

Dear My Bestfriends,
I'm really happy for you.
Yes. I do.
Please be happy always.
I'll always pray for your happiness, insya'Allah..
On your big day, let me be someone that can make you happy! (yang penting bukan pengapit!) saya xnak!

Tiba masanya untuk saya berdikari..
Berdiri dengan kaki sendiri..

Dear My Bestfriends,
It's okay,
Don't worry,
I'll be okey...



Dear My Bestfriends,
Bila awak dah jadi mrs..
Jangan lupa janji kita,
Doa saya dan awak dapat bersahabat sampai ke syurga ya!(insya'Allah) ^^




Dari hati saya,







No comments: