Friday, December 16, 2011

Uhibbuk Fillah.

In the Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Hi all readers and bloggers.



Aku sangat sayang semua sahabat2 ku.
Siapa2 saja yang ku temui, mereka adalah sahabat2 ku.
Tapi aku sedih
Bila mana mereka kata aku memilih sahabat
Maaf ku tidak punya waktu
untuk
berada dengan semua sahabat2 ku dalam satu waktu yang sama.
Maaf ku tidak punya waktu
untuk
selalu berjumpa dengan kamu.kamu.kamu....semua
Wahai sahabat2ku
Janganlah berkata begitu
Andai ku jarang temuimu
Bukan bermakna kau bukan sesiapa bagi ku
Andai ku tolak ajakanmu
Bukan bermakna aku lupa padamu
Bukan bermakna ku tak sayang padamu
Serius, aku sayang kamu.kamu.kamu kerana Allah
Walau kita jarang bertemu, jangan menghantar pesanan,
Kau.Kau.Kau. Sentiasa dalam ingatanku,
Nama- nama mu sentiasa ku titipkan dalam2 doa-doa ku.
Moga persahabatan kita ini dalam redha-Nya
Moga kita bersahabat sampai ke syurga! (insya'Allah)
Kamu.Kamu.Kamu.
"Uhibbuk Fillah."

Moga Allah sentiasa pelihara kamu. kamu. kamu. dan kita semua dunia akhirat.

saye jumpe video yang best.
Untuk kamu.kamu.kamu.


(7.22am: 17/6:cR)

No comments: