Monday, October 20, 2008

~Alhamdulillah~

Alhamdulillah...
Terima Kasih Ya Allah..
kerna kau masih lagi mengurniakan aku
sahabat2 yang mengingati aku pada jalan-MU...
mengingatkan aku mengenai zat-Mu...

~lgpn Allah dh ckp,xkn masuk syurga seseorg itu selg die blum diuji dgn dugaan....Allah tgh uji ko,nk tgk setakat mane ko btahan...pdahal Allah dh tau yg ko pasti mampu....sbb die uji hmba Dia mengikot kemampuan~

~Cintakan Allah sentiasa di hati, cintakan Rasul sentiasa dirindui.. Semoga hati sentiasa berbunga iman, mengharap sahmat ke jalan Illahi, mengharap rahmat ke jalan diredhai...selamat malam... sahabatku yang kucintai demi mengharap redhaMu semata- mata, Ya Allah- akak~

Syukur Alhamdulillah Ya Allah..
Kau mengurniakan mereka ini sebagai perantara Kau kepadaku...
Aku sujud pada- Mu Ya Allah...
mengapa aku sebak sangat???
YA Allah..aku takut...
aku sentiasa leka dengan nikmat-Mu..
aku takut Ya Allah....

psss....kepada para sahabat..dikesempatan ini..
aku ingin mengucapkan good luck in ur final exam.. all da best..
ingatlah Allah sentiasa bersama- sama kita semua....insya'Allah kita akan berjaya..amin...
Allah Hu Akbar!!!!

1 comment:

Cahaya Pembuka Hatiku said...

salam risya..
amcam cuti..heheh..
shat??
jaga diri ek...
kuatkan semangat untuk teruskan hidup..
ukhwah fillah abadan abada..