Thursday, August 21, 2008

~kali nie aku.....~


assalamualaikum.... kali ni aku berazam xmo main2 dalam kelas...(insya'Allah) heheheehhe=p kali ni aku berazam xmo tido dalam kelas.....(ishhhhhh2x teruknye ko risha!!!!) kali ni aku berazam xmo tangguh2 keje lagi....( tangguh2 keje tu kawan sape???? setan!!!! uishhhh xmo aku jadi kwan setan.... nauzubillah) kali ni aku berazam xmo nakal2 lagi.....(hehehhehe =p) kali ni aku berazam nak siapkan semua keje aku( risha!!!!! bangun!!!! wat keje!!!!) kali ni aku berazam nak jadi budak baik!!!!!( rye.... help me......cn u wat usrah cm sem lepas... im lost!!!!!) kali ni aku berazam nak dapatkan pointer 3.5 above!!!!( amin...insya'Allah...kawan2 jom doakan kejayaan kite bersame....) kali ni aku berazam kalau tensyen..... aku nak luahkan kat blog je.... xmo ngan org....(hehehhehe) kali ni aku berazam nak jadi hamba Allah yang patuh pd perintahnya...( xmo nakal2...xmo main2... kne ingat smua ni ujian n dugaan drpd yang Esa ..... insya'Allah!!!) kali ni aku berazam nak tunaikan smua azam aku tu!!!!! amin... insya'Allah...

No comments: